EXPERTISE • KLANTERVARING

Klantervaring

Bij het uitrollen en beheren van verzekeringsprogramma’s maken we van klantentevredenheid een echte prioriteit.

SPB onderscheidt zich door zijn expertise in marketing en klantervaringen. Bij het uitrollen en beheren van onze programma's schenken we hier veel aandacht aan.

 
 
 

Uw klanten tevredenstellen is onze prioriteit

We ontwerpen en ontwikkelen klanttrajecten die aangepast zijn aan de gebruiken van uw klanten: mobile first, mobile apps, rubrieken voor verzekerden, elektronische handtekening, chat bot … Onze beheerders staan tot hun beschikking. Een tevreden klant, van wie vragen eenvoudig en snel worden beantwoord, en die met onze beheerders contact heeft via het kanaal van zijn keuze (telefoon, e-mail, sms, chat, …) zal uw merk zeker trouw zijn.

 

We meten de tevredenheid van uw klanten via de follow-up van indicatoren (Net Promoter Score, Customer Effort Score, Klantentevredenheid). Door kwantitatieve en kwalitatieve informatie te verzamelen en te analyseren, en gericht onderzoek te doen, kunnen we de klantervaring via alle communicatiekanalen met verzekerden continu verbeteren. Door de klanttrajecten te testen (Customer Journey Mapping, mystery client) kunnen we best practices in kaart brengen en krachtige normen ontwikkelen.

De klantervaring continu verbeteren

 

De leesbaarheid en het begrip van garanties optimaliseren

De kwaliteit van de klantervaring is een van de belangrijkste factoren bij Lifestyle -verzekeringen. Op basis van de feedback van gebruikers en technologische ontwikkelingen laten we producten evolueren om de klantentevredenheid te vergroten. Onze verzekeringsexpertise stelt ons in staat de leesbaarheid en het begrip van garanties te verbeteren, wat de klantervaring ten goede komt.